Opět po týdnu zdravím a žádám žáky, kteří mi dosud nezaslali zprávu o Velikonocích , ať tak učiní.Je pro mě i zpětnou vazbou, že jsme v kontaktu. /4 chlapci, 5 děvčat/ Musela bych u nich přistoupit k jinému systému kontroly.
A teď již učivo na další týden. Již začíná být venku hezky a láká to k hrátkám venku, i když s rouškou a v malém kolektivu. Avšak pilně vypracujte všechny úkoly, ať vám nic ve znalostech nechybí.
Pondělí 20.4.
čj - Tv Učitelka - Záhada detektiva Jazykozvala, www.ctedu.net - zopakovat shoda podmětu s přísudkem,uč. str. 96,97 - zopakuj, prac. seš. str.62
m - prac. seš. str. 12 - porov. des. čísel, uč. str. 21 - zopak. zelený rámeček, folie str. 21 cv.4,5 - prosím opět o kontrolu rodiče.
př. - uč. str. 58 , prac. seš. str.34, Tv Učitelka - Pečujeme o své zdraví - pro 3. třídu - hodí se i pro pátou.
Úterý 21.4.
čj - prac. seš. str.63, zopakovat čt net- sekce čj - mně či mě, jedno nebo 2 n
m - Tv Učitelka- Zaokrouhlování desetinných čísel, pracovní sešit str.13, uč. str. 22 - rámeček + folie cv. 1 str. 22
vl. - Národní probuzení uč. str.26,27, prac.seš. str.16
Tv - net- jóga- bojovník,kobyla,kráva...
středa 22.4.
čj- Styblík str. 118 cv. 6 - do sešitu, vyznač skladební dvojice , str. 120 - modrá linka - zopakovat.
m - prac. seš. str. 14 , uč. str. 22 cv.3,4 - do sešitu
čtvrtek 23.4.
čj - Tv Učitelka - Používáme čtenářskou strtegii k vytváření představ, prac. seš. str. 64, uč. str 98 - přečíst a naučit rámeček
m - prac. seš. str. 9 - sčítání a odčítání zlomků se stejným jmenovatelem, uč. str.17 cv. 4 - do sešitu
vl - Národní probuzení uč. str.28, pracovní seš. str. 17.
pátek 24.4.
čj - uč. str.98 cv. 5a - folie, uč. str.31 cv. 2 - do sešitu
m - Tv Učitelka - Počítáme povrch krychle - opakování, prac. seš. str. 41 cv. 1,2,3,4,5,uč. str. 64 - modrý rámeček naučit
př - uč. str. 59, prac.seš. str.35 cv. 16,17, net - Fyzický rozvoj a zdraví člověka, První pomoc.
Děti, doufám, že učivo poctivě vypracujete . Až se uvidíme po 25.5. zkontroluji si. Jinak vám přeji hodně chutě do práce a těším se na Vás.
—————